Szeretettel köszöntelek a Moto-Mulató közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Moto-Mulató vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Moto-Mulató közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Moto-Mulató vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Moto-Mulató közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Moto-Mulató vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Moto-Mulató közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Moto-Mulató vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
12 éve | Mr Nabucco | 0 hozzászólás
Michael Jackson 1958. augusztus 29-én született az Indiana állambeli Gary nevű városkában. Zenei tehetsége hamar kitűnt. 1964-ben csatlakozott atestvérei által létrehozott együtteshez, a The Jackson Brothershöz. 1966-ban átvette bátyja, Jermaine helyét és ő lett a csapat énekese. Az együttes neve The Jackson 5-ra változott. A csapat lokálokban, klubokban, bárokban kezdett el fellépegetni. 1967. augusztus 13-án a Harlemben, a híres Apollo Színházban megnyerték az amatőrök számára rendezett tehetségkutató versenyt.
12 éve | Mr Nabucco | 0 hozzászólás
A Babetta története 1.rész: 1928-ba, amikor egy (valószínűleg Georg vagy szlovákul Juraj - S.M.) Roth nevű szlovák mérnök, aki márrendelkezett egy lőszergyárral Bratislavában, csatlakozott a CZ hadigyárhoz Brnoban és megalapította a későbbi lőszergyárat egy észak-szlovákiai település Považská Bystrica mellett Ceske Municne a Korodelne Zavody Brno, 2. üzem néven. A II. világháború után 1948-ban a gyár új nevet kapott. Egy nevet, melyet a mai napig visel – „Považské Strojárne”, az alábbiakban PS rövidítéssel fogjuk jelölni.
|
|
12 éve | Mr Nabucco | 0 hozzászólás
A JAWA gyár története 4.rész: Az az igazság, hogy a JAWA azért állt le a négyütemű 500 cm3-es motorok fejlesztésével, mert a gyártásanehézkes volt. Ez műszakilag szégyenletes döntés, de gazdaságilag teljesen érthető. Az új formát a két új oldalkocsi és a harmadik, teljesen zárt oldalkocsi adta. A kerékfelfüggesztés hidraulikus lengéscsillapítókkal és nagy rugóúttal készült az első és hátsó keréknél is. 1954-től az új 250 és 350 cm3-es modelleket a JAWA-CZ gyártotta.
12 éve | Mr Nabucco | 0 hozzászólás
A JAWA gyár története 3.rész: 1940-ben Janecek elkezdett dolgozni egy új motorkerékpáron, ami a vásárlók igényeire és a legújabb gyártásimódszerekre alapozott. (1941-ben Frantisek Janecek elhunyt, a céget fiára, Karelre hagyta.) Az új modellnek megbízhatónak, egyszerűnek és kényelmesnek kellett lennie. Ez a modell a szerviz részlegen született, mely a Német Hadsereg javítási munkáit is végezte. Perak-nak (rugózik) nevezték el, katona zöldre festették és a német megszállók őrizete alatt tesztelték.
12 éve | Mr Nabucco | 0 hozzászólás
A JAWA gyár története 2.rész: A harmincas években a legtöbb motorkerékpár 500 cm3-es volt oldalkocsival, majd idővel egyre többlett a 750 cm3-es. Janecek másként gondolkodott, és belevágott a kisméretű kétütemű motorok gyártásába. Ehhez megszerezte az angol mérnök és versenyző – G. W. Patchett – szaktudását, aki magával hozta a Villiers 175 cm3-es motorját Prágába. Közösen építettek egy könnyű és egyszerű motorkerékpárt az angol motor köré. Ez a könnyű és egyszerű motorkerékpár nemsokára közkedveltté vált.
12 éve | Mr Nabucco | 0 hozzászólás
A rendező Almási Tamás és az Edda Művek már 1981-ben is találkoztak. A zenekar túl volt az első lemezén, hatalmas volt anépszerűségük, telt házak előtt koncerteztek.Almási Tamás 1983-ban jelezte, hogy filmet készítene a Búcsúkoncertről. Le is vonult a stáb Miskolcra. Riportok készültek, forgattak a koncerten.Ez első jelenetekben Pataky Attila vitatkozik valakivel telefonon néhány vendégzenész gázsiján és hozzáállásán. Majd a film elkezd lassan csordogálni.
12 éve | Mr Nabucco | 0 hozzászólás
Miután végignavigálta az Egyesült Államok keleti és a nyugati partját két keréken Henry Cole, most egy hatalmas utat tesz a mély Délre.Átutazva olyan helységeken, amelyeknek már csak a neveik is a déli vendégszeretet emlékét keltik, Tallahassee, Jackson, New Orleans, Henry útján elég időt szán arra is, hogy azokkal a helyi emberekkel társalogjon, akik büszkék a dél örökségére. A nagy kérdés az, hogy mi fog történni akkor, ha Henry elcseréli acélparipáját egy ródeó-lóra?
12 éve | Mr Nabucco | 0 hozzászólás
A JAWA gyár története 1.rész: 1878 január 23-án született Frantisek Janecek, Klaster nad Dedinou-ban, Kelet-Csehország egyik legkisebbfalujában az akkori Csehszlovákiában. Szakközépiskolába Prágába járt, ahol gépészetet tanult, majd tanulmányait a Berlini Egyetemen folytatta. Később visszatért Prágába, ahol Kolbennek kezdett dolgozni a Vysocanyban (az egyik legnagyobb társaság Bohemiában). 23 éves volt, mikor megbízták egy Hollandiában induló új gyár vezetésével.
12 éve | Mr Nabucco | 0 hozzászólás
A magyar motorkerékpár gyártás rövid története: A magyar motorkerékpár-ipar sok évtizedes múltra tekint vissza. A felszabadulásután a korábbi tapasztalatok felhasználásával elkészültek a 100-as , a 125-ös , a 250-es Csepelek, az 1950-es évek második felében pedig megjelentek a közkedvelt robogók is. A hatvanas évek közepéig ,szinte módosítás nélkül gyártott "nagy" T5-ös Pannonia után 1966 -ban megjelent a P10-es átmeneti széria. Innen csak pár lépés az 1967 végén bemutatott P20-as.
12 éve | Mr Nabucco | 0 hozzászólás
Érdekesség,hogy.../A Kawasaki egyike volt Japán első repülőgépgyártó cégeinek. Az 1930-as és 1940-es években számos fajta repülőgépetgyártott a Császári Japán Haderőnek. A háború utáni korszakban számos repülőgépet gyártott amerikai cégekkel kötött licenszszerződésben a Japán Légi Önvédelmi Erők és a Japán Tengeri Önvédelmi Erők számára. A cég 1969-ben lett része a Kawasaki Heavy Industries (KHI)-nek.A Kawasaki Aircraft Industries céget 1918-ban alapították Kobe-ben a Kawasaki Heavy Industries nehézipari konglomerátum leányvállalataként.
12 éve | Mr Nabucco | 0 hozzászólás
Érdekesség,hogy.../A Kawasaki egyike volt Japán első repülőgépgyártó cégeinek. Az 1930-as és 1940-es években számos fajta repülőgépetgyártott a Császári Japán Haderőnek. A háború utáni korszakban számos repülőgépet gyártott amerikai cégekkel kötött licenszszerződésben a Japán Légi Önvédelmi Erők és a Japán Tengeri Önvédelmi Erők számára. A cég 1969-ben lett része a Kawasaki Heavy Industries (KHI)-nek.A Kawasaki Aircraft Industries céget 1918-ban alapították Kobe-ben a Kawasaki Heavy Industries nehézipari konglomerátum leányvállalataként.
12 éve | Mr Nabucco | 0 hozzászólás
1926-ban a Ducati család és más bolognai befektetők megalapították a Societá Radio Brevetti Ducati in Bologna céget. Céljuk Adriano Ducatiszabadalmain alapuló ipari alkatrészek gyártása volt a rádiók növekvő piacára. Első termékük, a Manens rádiókészülék kondenzátor, amit gyorsan újabb gyártmányok követtek, melyek az egész világon hihetetlen sikert arattak. A cég óriási lépésekben terjeszkedett és a nemzetközi ipari közösség tiszteletét is kivívta magának.1935 június elsején tették le Borgo Panigale-ban a gyár alapkövét.
12 éve | Mr Nabucco | 0 hozzászólás
1926-ban a Ducati család és más bolognai befektetők megalapították a Societá Radio Brevetti Ducati in Bologna céget. Céljuk Adriano Ducatiszabadalmain alapuló ipari alkatrészek gyártása volt a rádiók növekvő piacára. Első termékük, a Manens rádiókészülék kondenzátor, amit gyorsan újabb gyártmányok követtek, melyek az egész világon hihetetlen sikert arattak. A cég óriási lépésekben terjeszkedett és a nemzetközi ipari közösség tiszteletét is kivívta magának.1935 június elsején tették le Borgo Panigale-ban a gyár alapkövét.
12 éve | Mr Nabucco | 0 hozzászólás
Keresztes Ildikó azon kevés hazai előadók közé tartozik, aki anélkül képes ott lenni a köztudatban, hogy a média nap, mint nap foglalkozna
vele. Sőt,úgy tűnik mintha a fellépéseit tekintve kerülné is a nagy rivalda fényt. De, ez korán sem baj, hiszen a közönség többek között a szerénységéért (és persze remek hangjáért!) szereti. Úgy gondolom Ildikó sikerének az a további titka, hogy nem engedte magát „beszorítani” egyetlen zenei stílus keretei közé sem.
12 éve | Mr Nabucco | 0 hozzászólás
Jézus nagypénteken délután 3 órakor meghalt a kereszten. Úgy tűnt, hogy ezzel mindennek vége. A tanítványok szétfutottak. Azapostolok félve bújtak össze. Ebben a reménytelen hangulatban mentek húsvét vasárnap reggel a Jézust követő asszonyok a sírhoz. Egyszercsak ujjongva tértek vissza az apostolokhoz a hírrel, hogy Krisztus feltámadt. Az apostolok józan férfiak voltak. Nem akartak hinni... Ezután maga Jézus is megjelent köztük - de hitük mégis bizonytalan maradt.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu