Szeretettel köszöntelek a Moto-Mulató közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Moto-Mulató vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Moto-Mulató közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Moto-Mulató vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Moto-Mulató közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Moto-Mulató vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Moto-Mulató közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Moto-Mulató vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
13 éve | Mr Nabucco | 0 hozzászólás
A Ferrari a világ leghíresebb sportautója. A film a cég olaszországi, maranellói szupertitkos üzemébe látogat, ahol tanúi lehetünk, hogy egy
alaktalan olvadt fémtömeg miként változik át korunk legújabb, legerősebb, 300 kilométer per óra feletti végsebességű sportautójává. Sétáljon végig velünk a futószalag mellett, és ismerkedjen meg a Ferrarik születésének valamennyi mozzanatával, majd látogasson ki a cég saját tesztpályájára, ahol a legkisebb tervezési, összeszerelési vagy vezetési hiba katasztrofális eredménnyel járhat.Néhány érdekesség: A Ferrari cég ábrás védjegyét a „Cavallino Rampante”, azaz az „ugró lovacska” néven emlegetik.
13 éve | Mr Nabucco | 0 hozzászólás
A BMW elődje az 1913-ban Karl Rapp által megalapított Rapp Motorenwerke GmbH volt. Először 1917 áprilisában változtattáknevüket BMW GmbH-ra (kft.), majd egy évvel később a részvénytársasági formára váltva, BMW AG-ra. Az első üzletvezető 1942-ig Franz Josef Popp volt. A fiatal cégben Max Friz, a törekvő mérnök hamar nevet szerzett magának: 1917-ben repülőgépek számára fejlesztett olyan motort, melynek révén a magasban tapasztalt teljesítményveszteség csökkent.
|
|
13 éve | Mr Nabucco | 0 hozzászólás
A BMW elődje az 1913-ban Karl Rapp által megalapított Rapp Motorenwerke GmbH volt. Először 1917 áprilisában változtattáknevüket BMW GmbH-ra (kft.), majd egy évvel később a részvénytársasági formára váltva, BMW AG-ra. Az első üzletvezető 1942-ig Franz Josef Popp volt. A fiatal cégben Max Friz, a törekvő mérnök hamar nevet szerzett magának: 1917-ben repülőgépek számára fejlesztett olyan motort, melynek révén a magasban tapasztalt teljesítményveszteség csökkent.
13 éve | Mr Nabucco | 0 hozzászólás
Az 1984-es Portugál Nagydíj a gigászok párharcáról szólt, az akkor már kétszeres világbajnok Niki Lauda küzdött csapattársa, a világbajnoki
címmel akkor még nem rendelkező Alain Prosttal. Az osztrák állt jobban, neki elég volt egy második hely is. Mivel mindkét versenyző híres volt arról, hogy mélyen analizáltak mindent, akár azt is gondolhatjuk, hogy a verseny előtti egész éjszakát számolással és kalkulálással töltötték. De nem. „Mivel akkor még kockázatosabb volt a Formula–1-ben versenyezni, a maximumon éltünk és nem vettük a dolgokat olyan komolyan, mint kellett volna” – mesélte Lauda.
13 éve | Mr Nabucco | 0 hozzászólás
Csatlakozzon Simon Kidston autószakértőhöz, akinek segítségével kilessük a hat legfeltűnőbb, teljesítményükről, egyediségükről és
árukról elhíresült szuperautó kerekei mögött rejlő titkokat. Ezek az autók valóban rabul ejtik a szemet: a Mercedes 300 SL, a Lamborghini Miura, a Lamborghini Countach, a Ferrari F40, a McLaren F1 és a kétmillió dolláros Bugatti Veyron óránként 400 kilométeres sebességével!De nézzük meg az ellenkezőjét is,íme a legszarabb szuperautók listája is: A Vector M12 talán az egész világ legrosszabb autója, igazából nem más, mint egy új ruhába bújtatott Lamborghini Diablo.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu