Zene motor auto média videó: Bike is Born 1.

Szeretettel köszöntelek a Moto-Mulató közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 557 fő
  • Képek - 544 db
  • Videók - 97 db
  • Blogbejegyzések - 139 db
  • Fórumtémák - 4 db
  • Linkek - 13 db

Üdvözlettel,

Moto-Mulató vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Moto-Mulató közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 557 fő
  • Képek - 544 db
  • Videók - 97 db
  • Blogbejegyzések - 139 db
  • Fórumtémák - 4 db
  • Linkek - 13 db

Üdvözlettel,

Moto-Mulató vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Moto-Mulató közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 557 fő
  • Képek - 544 db
  • Videók - 97 db
  • Blogbejegyzések - 139 db
  • Fórumtémák - 4 db
  • Linkek - 13 db

Üdvözlettel,

Moto-Mulató vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Moto-Mulató közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 557 fő
  • Képek - 544 db
  • Videók - 97 db
  • Blogbejegyzések - 139 db
  • Fórumtémák - 4 db
  • Linkek - 13 db

Üdvözlettel,

Moto-Mulató vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

A magyar motorkerékpár gyártás rövid története: A magyar motorkerékpár-ipar sok évtizedes múltra tekint vissza. A felszabadulásnetwork.huután a korábbi tapasztalatok felhasználásával elkészültek a 100-as , a 125-ös , a 250-es Csepelek, az 1950-es évek második felében pedig megjelentek a közkedvelt robogók is. A hatvanas évek közepéig ,szinte módosítás nélkül gyártott "nagy" T5-ös Pannonia után 1966 -ban megjelent a P10-es átmeneti széria. Innen csak pár lépés az 1967 végén bemutatott P20-as. Az elsõ vevõk 1968 telén vehették birtokukba a rendkívül fürge ötsebességes modellt. Alighogy megindult a sorozatgyártás, máris új terveket szövögettek és valósítottak meg a kisérleti mûhelyben. Ezek egyrészt a futó típus "csiszolására", másrészt alapvetõ módosításokra vonatkoztak. Így jött létre a "félbevágott" P 175, ami valójában a P20 aljára és fele forgattyústengelyére épült ,és 175 ccm-es hengerrel 14 LE-t teljesített. A hasonló módon felépített ,két hengeres , 324 ccm-es P 350 típusjelzésû motor 7000-es fordulaton 32 LE-t ért el.

 

 

 

A nagyreményû , korszerû , dinamikus P-sorozat megjelenése ,egyúttal a hazai motorkerékpár-ipar hattyúdala is volt. Ugyanis 1975-ben , központi intézkedésre , megszünt a motorkerékpár-gyártás Magyarországon...


Bike is Born

Címkék: motosztori

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu