Zene motor auto média videó: Bike is Born 5.

Szeretettel köszöntelek a Moto-Mulató közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 557 fő
  • Képek - 544 db
  • Videók - 97 db
  • Blogbejegyzések - 139 db
  • Fórumtémák - 4 db
  • Linkek - 13 db

Üdvözlettel,

Moto-Mulató vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Moto-Mulató közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 557 fő
  • Képek - 544 db
  • Videók - 97 db
  • Blogbejegyzések - 139 db
  • Fórumtémák - 4 db
  • Linkek - 13 db

Üdvözlettel,

Moto-Mulató vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Moto-Mulató közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 557 fő
  • Képek - 544 db
  • Videók - 97 db
  • Blogbejegyzések - 139 db
  • Fórumtémák - 4 db
  • Linkek - 13 db

Üdvözlettel,

Moto-Mulató vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Moto-Mulató közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 557 fő
  • Képek - 544 db
  • Videók - 97 db
  • Blogbejegyzések - 139 db
  • Fórumtémák - 4 db
  • Linkek - 13 db

Üdvözlettel,

Moto-Mulató vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

A JAWA gyár története 4.rész: Az az igazság, hogy a JAWA azért állt le a négyütemű 500 cm3-es motorok fejlesztésével, mert a gyártásanetwork.hunehézkes volt. Ez műszakilag szégyenletes döntés, de gazdaságilag teljesen érthető. Az új formát a két új oldalkocsi és a harmadik, teljesen zárt oldalkocsi adta. A kerékfelfüggesztés hidraulikus lengéscsillapítókkal és nagy rugóúttal készült az első és hátsó keréknél is. 1954-től az új 250 és 350 cm3-es modelleket a JAWA-CZ gyártotta. Röviddel a bemutatásuk után ezek a típusok megkapták a Kyvacka (Hinta) becenevet. A hivatalos megnevezése JAWA-CZ 353 és 354 volt. Ezeket a modelleket a JAWA-CZ készítette kisebb verziókban is, 125 és 175 cm3-es motorokkal. A rugóút megnövelése miatt a 19”-os kerekekről áttértek a 16”-os kerékméretre. Amikor a Szovjetunió piaca megnyílt, a JAWA 354-es típusra koncentrálták a gyártást, mivel ehhez lehetett oldalkocsit kapcsolni. Ebben az időben a mindenható Csehszlovák kommunista miniszterelnök, Novotny leszögezte: a szocialisták nem vezetnek motorkerékpárt.

 

 

Ennek és a japán motorkerékpárok térhódítása ellenére a JAWA még mindig él. Ez nem volt könnyű, hiszen a gazdaság az elmúlt 50 év kommunista gazdálkodására volt berendezkedve.


Bike is Born 5.

Címkék: motosztori

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu