Szeretettel köszöntelek a Moto-Mulató közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Moto-Mulató vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Moto-Mulató közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Moto-Mulató vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Moto-Mulató közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Moto-Mulató vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Moto-Mulató közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Moto-Mulató vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Csatlakozzon Simon Kidston autószakértőhöz, akinek segítségével kilessük a hat legfeltűnőbb, teljesítményükről, egyediségükről és
árukról elhíresült szuperautó kerekei mögött rejlő titkokat. Ezek az autók valóban rabul ejtik a szemet: a Mercedes 300 SL, a Lamborghini Miura, a Lamborghini Countach, a Ferrari F40, a McLaren F1 és a kétmillió dolláros Bugatti Veyron óránként 400 kilométeres sebességével!De nézzük meg az ellenkezőjét is,íme a legszarabb szuperautók listája is: A Vector M12 talán az egész világ legrosszabb autója, igazából nem más, mint egy új ruhába bújtatott Lamborghini Diablo. Kifinomultsága a mammutéhoz hasonlítható, összeszerelési minősége pedig olyan, mint egy sátoré.A Caparo T1-et úgy harangozták be, mint egy utcai Forma-1-es autót. 575 lóerős, öt másodperc alatt gyorsul 160-as tempóra. Amikor nem, akkor általában elromlik vagy kigyullad, esetleg mindkettő.Az 1977-es Panther 6-ot a Tyrrell P34-es F1-es autó inspirálta, 8,2 literes, duplaturbós V8-as motort építettek bele. 320 km/órás sebességet vártak tőle, de sose sikerült elérni vele. Nehéz megérteni, hogy miért.
Ferrari is van a listán, méghozzá az 1976-os Ferrari 400. Nem szabad összekeverni az 50-es évek jó hírű 400 Superamericájával, a későbbi GT volt az első maranellói modell, amelyet automata váltóval terveztek. Lusta amerikaiaknak készült, bár a tengerentúlon soha nem került piacra. Hoppá!Aston Martinból az 1989-es Virage szerepel a listán, ezt a modellt a sugárzó 80-as években eszelték ki, de csak a 90-es évek korai depressziójában dobták piacra. Átlagos volt vezetni, rosszul szerelték össze, fényszóróit az Audi 200-tól lopták és mai áron 67 millió forintba került.Önmagában nem rettenetes autó az 1981-es Lamborghini Jalpa, de nem sikerült a Countach használható és megfizethető alternatívájá válnia. Ezt állította róla a gyártó, bár ez olyan, mint barátságos, vegetáriánus cápának vagy prűd pornósztárnak lenni....
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó cikkek:
Utcai autóverseny ll.rész
Utcai autóverseny l.rész
A Ferrari