Szeretettel köszöntelek a Moto-Mulató közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
        Üdvözlettel,
 
Moto-Mulató vezetője      
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Moto-Mulató közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
        Üdvözlettel,
 
Moto-Mulató vezetője      
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Moto-Mulató közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
        Üdvözlettel,
 
Moto-Mulató vezetője      
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Moto-Mulató közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
        Üdvözlettel,
 
Moto-Mulató vezetője      
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
 
Bejelentkezés
Csatlakozzon Simon Kidston autószakértőhöz, akinek segítségével kilessük a hat legfeltűnőbb, teljesítményükről, egyediségükről és
 
Ferrari is van a listán, méghozzá az 1976-os Ferrari 400. Nem szabad összekeverni az 50-es évek jó hírű 400 Superamericájával, a későbbi GT volt az első maranellói modell, amelyet automata váltóval terveztek. Lusta amerikaiaknak készült, bár a tengerentúlon soha nem került piacra. Hoppá!Aston Martinból az 1989-es Virage szerepel a listán, ezt a modellt a sugárzó 80-as években eszelték ki, de csak a 90-es évek korai depressziójában dobták piacra. Átlagos volt vezetni, rosszul szerelték össze, fényszóróit az Audi 200-tól lopták és mai áron 67 millió forintba került.Önmagában nem rettenetes autó az 1981-es Lamborghini Jalpa, de nem sikerült a Countach használható és megfizethető alternatívájá válnia. Ezt állította róla a gyártó, bár ez olyan, mint barátságos, vegetáriánus cápának vagy prűd pornósztárnak lenni....
     
|  |  | 
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó cikkek:
Utcai autóverseny ll.rész
Utcai autóverseny l.rész
A Ferrari