Szeretettel köszöntelek a Moto-Mulató közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Moto-Mulató vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Moto-Mulató közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Moto-Mulató vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Moto-Mulató közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Moto-Mulató vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Moto-Mulató közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Moto-Mulató vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A 100%-ban a Harley-Davidson tulajdonában lévő patinás olasz márka alaposan átalakította Brutale-modelljeit. A régi forma alatt mélyrehatóváltozások történtek, amelyek elsősorban műszaki és kényelmi funkciókat érintenek.A két típuson eszközölt változtatások végeredményét hivatalos fotókkal is alátámasztotta a gyártó. A komplett, 85%-os átalakítás során vadonatúj vázat kapott a modellduó, amely könnyebb, de egyben merevebb is. A motorvezérlő-elektronikát és a gyújtásrendszert a Magnetti Marelli szállítja, de új az injektorrendszer is. Előbbi kétféle beállítást kínál a pilóta számára: egy “gazdaságos” és egy “brutális” opció közül választhatja ki az éppen kedvére valót. A gazdaságos opció inkább az alsó fordulatszámon lévő nyomatékkal játszik, míg a brutális funkciót választva előcsalogathatjuk az állatot a Brutale-kból. Érdekes módon a blokkok teljesítménye csökkent, cserébe hajszálnyit növekedett forgatónyomatékuk.
A modelfrissítés érintette a kényelmi elemeket is. Teljesen megújult, ezáltal sokkal kényelmesebben lovagolhatók meg az új üléspozícióval és üléskialakítással, míg a módosított műszeregység informatívabb lett és jobban bekerült a látómezőbe. Ezek mellett az indexek már a tükrökben villognak, de új formájúak a fényszóróházak és a felnik is.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó cikkek:
BMW and GTL
Supermoto oktatás
Bike is Born 5.
Bike is Born 4.