Szeretettel köszöntelek a Moto-Mulató közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Moto-Mulató vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Moto-Mulató közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Moto-Mulató vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Moto-Mulató közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Moto-Mulató vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Moto-Mulató közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Moto-Mulató vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A különleges és méregdrága motorjairól ismert MV Agustát a jelek szerint meg sem legyintette a válság, mert három újdonsággal iselőrukkolt a 2010-es évre. A legérdekesebb természetesen az új csúcstípusuk, az F4 1000, amely érdekes módon gyengébb lett elődjénél, mivel kisebb motort kapott. A korábbi 1078 köbcentis sornégyes blokk helyett visszatértek a 998-as mérethez, hogy újra részt vehessenek a Superbike világbajnokság húsdarálójában. A közel száz köbcentis mínusz miatt a 190 lóerőből "csak" 186 maradt, amit 12900-as fordulatnál ad le a teljesen újratervezett blokk. Bár az olasz masina szinte minden porcikáját újratervezték, a száraz súlyt mégsem sikerült 192 kilónál lejjebb tornázniuk, ami jóval több a japán riválisokénál.Amiben azonban továbbra sem tudja megszorítani a távol-keleti konkurencia az MV Agustát az az dizájn, ugyanis ez az F4-es is kortalanul szépre sikeredett. Ez persze nem csoda, hiszen az alapformát az olasz motortervező legenda, Massimo Tamburini álmodta meg jó pár évvel ezelőtt. Az új F4-es nagyon hasonlít elődjére, annál azonban jóval hegyesebbnek és agresszívabbnak néz ki az új fejidomával. Valószínűleg megosztja majd a márka rajongóit, hogy a korábbi négy kör alakú kipufogóvég - ami egyben mára már az MV Agusta védjegyévé is vált - ezentúl négyzet alakú.
Bár a külsejükön nem nagyon látszik, alaposan felújították a csupasz Burtale 990R-t és a 1090RR változatokat, amelyek áthangolt motorokat, új futóművet és elektronikus menetstabilizálókat kaptak, hogy nehezebb legyen lepottyanni a nyergükből.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó cikkek:
BMW and GTL
Supermoto oktatás
Bike is Born 5.
Bike is Born 4.