Zene motor auto média videó: MV Agusta/1.rész

Szeretettel köszöntelek a Moto-Mulató közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 557 fő
  • Képek - 544 db
  • Videók - 97 db
  • Blogbejegyzések - 139 db
  • Fórumtémák - 4 db
  • Linkek - 13 db

Üdvözlettel,

Moto-Mulató vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Moto-Mulató közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 557 fő
  • Képek - 544 db
  • Videók - 97 db
  • Blogbejegyzések - 139 db
  • Fórumtémák - 4 db
  • Linkek - 13 db

Üdvözlettel,

Moto-Mulató vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Moto-Mulató közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 557 fő
  • Képek - 544 db
  • Videók - 97 db
  • Blogbejegyzések - 139 db
  • Fórumtémák - 4 db
  • Linkek - 13 db

Üdvözlettel,

Moto-Mulató vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Moto-Mulató közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 557 fő
  • Képek - 544 db
  • Videók - 97 db
  • Blogbejegyzések - 139 db
  • Fórumtémák - 4 db
  • Linkek - 13 db

Üdvözlettel,

Moto-Mulató vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

A különleges és méregdrága motorjairól ismert MV Agustát a jelek szerint meg sem legyintette a válság, mert három újdonsággal isnetwork.huelőrukkolt a 2010-es évre. A legérdekesebb természetesen az új csúcstípusuk, az F4 1000, amely érdekes módon gyengébb lett elődjénél, mivel kisebb motort kapott. A korábbi 1078 köbcentis sornégyes blokk helyett visszatértek a 998-as mérethez, hogy újra részt vehessenek a Superbike világbajnokság húsdarálójában. A közel száz köbcentis mínusz miatt a 190 lóerőből "csak" 186 maradt, amit 12900-as fordulatnál ad le a teljesen újratervezett blokk. Bár az olasz masina szinte minden porcikáját újratervezték, a száraz súlyt mégsem sikerült 192 kilónál lejjebb tornázniuk, ami jóval több a japán riválisokénál.Amiben azonban továbbra sem tudja megszorítani a távol-keleti konkurencia az MV Agustát az az dizájn, ugyanis ez az F4-es is kortalanul szépre sikeredett. Ez persze nem csoda, hiszen az alapformát az olasz motortervező legenda, Massimo Tamburini álmodta meg jó pár évvel ezelőtt. Az új F4-es nagyon hasonlít elődjére, annál azonban jóval hegyesebbnek és agresszívabbnak néz ki az új fejidomával. Valószínűleg megosztja majd a márka rajongóit, hogy a korábbi négy kör alakú kipufogóvég - ami egyben mára már az MV Agusta védjegyévé is vált - ezentúl négyzet alakú.

 

 

 

Bár a külsejükön nem nagyon látszik, alaposan felújították a csupasz Burtale 990R-t és a 1090RR változatokat, amelyek áthangolt motorokat, új futóművet és elektronikus menetstabilizálókat kaptak, hogy nehezebb legyen lepottyanni a nyergükből.


Címkék: motosztori

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu