Szeretettel köszöntelek a Moto-Mulató közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Moto-Mulató vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Moto-Mulató közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Moto-Mulató vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Moto-Mulató közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Moto-Mulató vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Moto-Mulató közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Moto-Mulató vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A Bimota a távoli 1973-ban alakult, az ötletgazda Massimo Tamburini volt - azóta rengeteg sportmotor született a rimini gyárban és megannyisiker a pályákon. Jött aztán egy kevésbé vidám szakasz, de 2003 júliusában "feltámadott hamvaiból" az üzem. A markáns visszatérés jegyében szerettek volna aztán egy "legújabb kori" modellt bemutatni: egy olyat, ami tükrözi a Bimota technológiai felkészültségét, ugyanakkor kifejeződése a Made in Italy-nak, az olasz innovációnak és formatervezésnek. A nagy comeback évében, a 2003-asban kapott felkérést Sergio Robbiano a közönség meg a média számára titokzatos modell designjának megalkotására. Nem telt el egy év sem, és a márkához kötődő és azt szerető személyek már munkaközösségszerűen dolgoztak azon, hogy a motor ott lehessen a müncheni Intermot kiállításon.A prototípus nagy figyelmet kapott Németországban - díjazottként távozott, a Motorcycle Design Association szerint a Szalon legszebb Supersport kategóriás gépe volt. Ez az elismerés hatalmasat lendített a projektben résztvevőkön: a cél a szériában gyártás - a konkrét megvalósítás lett.
Made in Italy
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó cikkek:
BMW and GTL
Supermoto oktatás
Bike is Born 5.
Bike is Born 4.