Szeretettel köszöntelek a Moto-Mulató közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Moto-Mulató vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Moto-Mulató közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Moto-Mulató vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Moto-Mulató közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Moto-Mulató vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Moto-Mulató közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Moto-Mulató vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A Ducati egy igen szembetűnő aerodinamikai újítással állt elő a német versenyhétvégére, ugyanis Casey Stoner és Nicky Hayden motorjának
az oldalidomán egyfajta kis légterelő szárnyak kaptak helyet.
Úgy tűnik, hogy a Ducatinál Forma 1-es „style”-ban nyomják, hiszen a bolognaiak versenygépén egyfajta kisméretű légterelő szárnyak kaptak helyet. Az olasz csapat elmondása szerint erre azért volt szükség, mert a sachsenringi pálya nagy szintkülönbségei miatt igen gyakori, hogy elemelkedik a motor eleje, így a nagyobb leszorító erőt eredményező szárnyacskák ezt hivatottak megakadályozni. Igaz, hogy ha a motor eleje elemelkedik, akkor azt elektronika elvileg megakadályozza, de az úgymond szoftveres megoldás nem képes minden esetben gátolni az gép elején az ágaskodását…vagyis ha pontosak akarunk lenni, akkor azt a célt szolgálja, hogy a „paripa” minél hamarabb visszategye az első futóművet az aszfaltra. Egy szó mint száz, a Ducati megoldása igen egyedi, hiszen eddig ilyesmivel nemigen találkozhattunk a MotoGP-ben. Csak nehogy az legyen a következő lépés, hogy a faridomon megjelenik egy még nagyobb légterelő szárny…
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó cikkek:
Kallio szakítása a Pramac Ducatival
Talmácsi/piros zászló után 8.
Ducati vs Haydennel
Talmácsi-6. hely