Szeretettel köszöntelek a Moto-Mulató közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Moto-Mulató vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Moto-Mulató közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Moto-Mulató vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Moto-Mulató közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Moto-Mulató vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Moto-Mulató közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Moto-Mulató vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A második világégést megelőzőleg, igazi technikai csoda készült el a müncheni gyárban. A tervező Alfred Böning által készített csoda hosszú évekkel megelőzte a korát. Az R7-esnek keresztelt gép, zárt karosszériát, préselt acél hidat, valamint teleszkópos első villát kapott! Már messziről látszik, hogy a tervezőt az art deco ihlette, matt acél, króm, letisztult vonalvezetés jellemzi a művet. A benzintankot a karosszériába helyezte, az olajnyomás mérőt, és egy az autókéhoz hasonló kézi sebességváltót, pedig mellé. Az ülés alá rejtették az elektronikát, és a takarólemezekkel együtt a kipufogó és a blokk alkot 1 egész egységet, mely a hátsó tengelyben végződik. A vékony kialakítású blokk lehetővé tette, hogy a két kipufogót a váz alatt vezessék végig. A 800 köbcentis blokk sok technikai újítást rejtett magában.
Az 1 darabból kovácsolt forgattyústengelyt, a hengerfejjel egybeöntött hengert, valamint félgömb alakú égéstéret. Sajnos a motor előállítása az akkori körülmények közt rendkívül bonyolult és drága volt, ezért egy ládába került évtizedekre. Mígnem egy véletlen folytán 2005 közepén ráleltek a borzasztó állapotban pihenő R7-re. Szerencsére a BMW Classic csapata, hosszú és nehéz munka árán, de életet leheltek ebbe a gépcsodába, mely büszkén hirdeti a bajor mérnökök zsenialitását!
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!